Magyarország új nézőpontból, mellébeszélés nélkül.

A Körúton Kívül

A Körúton Kívül

Jobbik vs. felelősség

2015. február 10. - AKörútonKívül

fbphotocomment_net-10.jpgMint ismeretes, Kötél Jánosról a Jobbik mezőtúri jelöltjéről nemrég derült ki, hogy előszeretettel fantáziál cigánygyerekek megöléséről, és ezeket a fantáziáit a Facebookon is megosztotta.

Ebből pár nappal az időközi választások előtt lett egy kisebb botrány, ennek ellenére Kötelet megválasztották. Persze ettől az ügy csak még kínosabb lett, végül Vona bejelentette, hogy a gyerekgyilkosság hirdetése azért már nekik se fér bele, ezért három napra elküldik Jónás Kálmán cigány származású hajdúszoboszlói Jobbik-elnökhöz, hogy lássa, cigányból is lehet rendes ember, például ha belép a Jobbikba (és legalább a zsidókat utálja).

Nem érdemelne ez a sztori túl sok szót, de annyira jól példázza a politikai cinizmust, képmutatást, hogy muszáj róla röviden beszélni. Pár kérdés ugyanis felmerül Vona "salamoni döntésével" kapcsolatban:

  • Milyen lehet a Jobbikban a jelöltkiválasztási folyamat, ha Kötél simán átment a rostán? Ha a Jobbiknak kínos az, amiket Kötél mondott, miért indították el a választásokon? Ha nem tudtak a posztokról, elég baj, hogy ezek szerint arra nem terjed ki a felelős pozícióba jelölendők ellenőrzése, hogy végigfussák az illető nyilvános Facebook-profilját.
  • Különösen vicces ez attól a párttól, aki nemrég azzal kampányolt, hogy kiszűrné a képviselők közül a nemzetbiztonsági kockázatot jelentő külföldi ügynököket. Ha a Jobbikban általános egy olyan szűrés, amin Kötél átmehetett, akkor a külföldi ügynökök egyenesen hemzseghetnek náluk.
  • A kifogásolt posztok évekkel ezelőtt születtek. Sokat elmond arról, mennyire veheti komolyan a Jobbik tagsága a Vona által megfogalmazott elveket ("Jobbik nem a cigányság, hanem a tisztességtelen emberek ellen küzd", "az újdonsült képviselő évekkel ezelőtti Facebook-bejegyzéseivel a Jobbik semmilyen formában nem vállal közösséget"), ha ez alatt az idő alatt senki sem vetette fel ezeket a posztokat, és nem küldték el már korábban Jónáshoz. Erre véletlenül csak akkor került sor, amikor kiborult a bili, és miután a Jobbik eldöntötte, hogy mérsékeltebb arculatot vesznek fel, mert az hoz több szavazatot.
  • Kicsit kell csak megpiszkálni Jobbik-alapszervezetek, képviselők Facebook-oldalait, rengeteg hasonló megnyilvánulást találhatunk. Ha Vona következetes lenne, Szegény Jónás Kálmánnál a tetőn is hálózsákok sorakoznának, annyi képviselőt, alapszervezeti elnököt kellene odaküldenie tanulmányútra

A bejegyzés trackback címe:

https://korutonkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr387157575

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: [A Körúton kívül]: Jobbik vs. felelősség 2015.02.10. 13:00:01

Ha Vona következetes lenne, Szegény Jónás Kálmánnál a tetőn is hálózsákok sorakoznának, annyi képviselőt, alapszervezeti elnököt kellene odaküldenie tanulmányútra.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúnyog 2015.02.10. 14:35:46

Ennyi embert érdekel.
Ezt is csak az index címlapjáról olvassák el, s ez így van jól.

2015.02.10. 23:05:32

Feljön az ember az indexre, és mindennap szembesül azzal, hogy a világ egyre gázosabb hely. Nálam toplistás helyezést az alábbi cikk érte el, ahol egy épület együttest CSAK AZÉRT akarnak a földdel egyenlővé tenni, mert felülnézetből horogkereszt formája van, és az mint tudjuk 70 évvel a világháború után sokak érzékenységét sérti manapság. Éljen a tolerancia:

index.hu/tudomany/til/2015/02/10/a_google_terkepen_van_egy_igazi_horogkereszt/

Az ominózus cikkből sem tudtam sok dolgot kihámozni, legfeljebb csak a lenti idézetet, ami persze kétséges: "a Jobbik eldöntötte, hogy mérsékeltebb arculatot vesznek fel, mert az hoz több szavazatot."

A Jobbik a mérséklődésével szvsz csak a meglévő szavazataiból veszít.

_most_ 2015.02.10. 23:20:27

lol, cigányozó mélymagyar, zsidózó cigány, mi következik még: niggerező zsidó, ferdeszeműző néger, még a végén igazi multikulti párt lesz a jobbikból :D

_most_ 2015.02.10. 23:30:05

Az egész sztoriról egy south park rész jut eszembe :D
"Óó, hát nem is tudom, igazság szerint Eric még büntésben van, amiért két hete ki akarta írtani a zsidókat."
(Mrs. Cartman, 8-02)

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.02.10. 23:56:26

Ezt a ruszkik által pénzelt Jobbikot el kell majd számoltatni hazaárulás miatt. Zorbánovics elvtással egyetemben Magyarországot ruszki gyarmattá tették. Még az unokáitok is fizetni fogja ezt a Kádári méretü eladósítást, amit Zorbán elvtárs akasztott a népre Paks által. A Jobbik támogatásával.

inebhedj - szerintem 2015.02.11. 08:55:48

Nehéz ügy ez, kivetíteni egy ember olyan megnyilvánulásait az egész Jobbikra, amelyben egy cigány viselkedését vetítette ki az egész cigányságra.

Ennyiből az derül ki, hogy a posztoló pontosan ugyanúgy gondolkodik, ugyanolyan ember, mint Kötél János, leszámítva persze, hogy Kötél János tudja, hogy milyen és miért gondolja azt, amit, valamint benne valamilyen okból bíztak annyira az emberek, hogy képviselőnek választották. Ez a két dolog viszont nem jött át a posztolótól.

Esetleg át kéne gondolni a posztot, törölni, és ha egyáltalán érdemes, akkor újraírni.

Bafana 2015.02.11. 09:08:35

Kötél János csak virtuálisan fantáziál cigányok megöléséről. De a valóságban pont fordított a helyzet, és nem csak a fantázia szintjén. Szögi Lajostól Pénzes Henriettán és Marian Cosmán át Bándy Katáig nagyon is valóságos a helyzet, nem csak virtuális.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 09:10:23

@_most_: klasszikus mélydemokrata eszmefuttatás: "a diktatúra elnyomja szegény romákat, erről is az a büdös cigány orbán tehet"
Zsidózni mikor fogtok?

dr kíváncsivagyok 2015.02.11. 09:15:13

A cigánygyulolo nácit elkuldi lakni egy cigány származású zsidógyulolo nácihoz...
Eddig oké , de hová kuldi ezt a faszt ?
Javaslom , hogy kuldje egy zsidó homofóbhoz...

dr kíváncsivagyok 2015.02.11. 09:17:25

@Bafana:
"Kötél János csak virtuálisan fantáziál cigányok megöléséről. "

Hát,..Hitler sem a gázkamrákkal kezdte...
Eloszor csak írt róla...

Bafana 2015.02.11. 09:23:45

@dr kíváncsivagyok: Azért a történelem sem úgy kezdődött, hogy Adolf lejött a Marsról... Mint ahogy emberünket is gondolom érhették ingerek innen-onnan.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.02.11. 09:40:01

Kötél csak kimondja,amire te is szívesen gondolsz,kedves posztoló.:))

oszt jónapot 2015.02.11. 10:11:57

@Bafana: Ja gondolom a hajdúszoboszlói dzsipót is sok inger érhette a zsidók részéről. :D

AKörútonKívül 2015.02.11. 10:12:45

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Én nem szoktam gyerekek lelövéséről fantáziálni. Velem van a baj?

AKörútonKívül 2015.02.11. 10:18:32

@Bafana: Igen, ők ideális esetben mennek a börtönbe, Kötél pedig csak marad a civil életben, nem lesz politikus. Szerintem így lenne ez arányos.

Roan 2015.02.11. 10:21:21

@Jankove: Honnan vetted a földdel egyenlővé tételt? Ha végigolvastad a cikket, benne volt a megoldás, hogy álcázzák az épületet (ami egy hadi létesítménynél amúgy sem marhaság).

Bafana 2015.02.11. 10:24:03

@oszt jónapot: Gondolom olvasott egy történelemkönyvet, vagy egy ismerősét éppen kilakoltaták, nem tudni milyen inger érhette részükről.
De ez olyan, mint a fingás. Káromkodik, hőbörög mindenki, ha megérzi a fingszagot, de ha nem figyelnek oda, ő maga is elengedi a galambot. Illik fölháborodni, úgy pollkorrekt.

oszt jónapot 2015.02.11. 10:36:51

@Bafana: Ez is egy magyarázat, csak ha ezt elfogadod, akkor azt is meg kell értened, hogy az átlagember miért tartja a jobbikosokat furkó náciknak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.11. 10:37:36

"ennek ellenére Kötelet megválasztották"

Kötélt, nem? @inebhedj - szerintem:

Nem érdemes újraírni. Persze sajnos törölni sem fogja, pedig ráférne.

@dr kíváncsivagyok:

"Hitler sem a gázkamrákkal kezdte... Eloszor csak írt róla..."

Hol is?

==T== 2015.02.11. 10:45:58

A Jobbiknál köztudott, hogy a helyi szervezetek igen magas önállósággal rendelkeznek, a helyi bevételek jó részét is helyben hagyja a párt, így vélhetően a jelöltkiválasztást is a helyiekre bízták.

Emiatt becsúszhatnak ilyen hibák, de a jelek szerint a helyi szavazókat ez nem nagyon zavarta.

Nyilván a jövőben jobban oda kell figyelni.

Bafana 2015.02.11. 10:51:34

@oszt jónapot: Ha "furkó náci" rendet jelent és egy olyan világot, ahol a gyerekeiket el merik engedni egyedül a szülők az is kolába, és el mernek menni otthonról, mert nem a felzárkóztatott balogkedvenc matat a lakásban, mire hazaérnek, akkor igen, furkónáci vagyok. De a "furkónácik" sem véletlenül lesznek egyre népszerűbbek.
De nehogymár elmagyarázd nekem, hogy titokban nem dobtad le már az ejtőernyőt, amikor nem figyeltek rád...

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 10:59:20

@oszt jónapot: Az átlagember a szélsőliberális pártokat jobban elutasítja, szélsőségesebbnek tartja. Nézd meg az eredményeket.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:05:44

Vajon miért választották meg. És vajon miért nem a libsit nem választották meg. Persze, nyilván már el sem indult ott libsi. De vajon miért nem?

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:06:29

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Ja, a Sorosék által pénzelt ballibsi társaság fogja elszomoltatni?

oszt jónapot 2015.02.11. 11:10:16

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Az értelmesebbje nem csak szélsőségekben tud gondolkodni.

oszt jónapot 2015.02.11. 11:12:11

@Bafana: Hát ha a cigányok meg a zsidók kiirtása jelenti a rendet, akkor valóban az vagy.

Bafana 2015.02.11. 11:18:33

Megnéznék egy ballib jogvédőt, amint a Blahán egy 13 éves "fiatal" kirabolja, eltöri 3-4 csontját a mobiljáért és a nála lévő 2520 Forintért. Felkel a földről, törölgeti a véres orrát és közben az eltérő kultúra meg nem értéséről, meg a szegregált oktatás csődjéről beszél. Majd számolja, hány foga esett ki vagy lazult meg, és közben mégtöbb liberalizmust szeretne és felzárkóztató programokat.
Ja, nem is.
Egy ilyen jogvédő nem aljasodik le oda, hogy tömiközizzen a Blahán.

oszt jónapot 2015.02.11. 11:21:47

@Bafana: Nyilván naponta történik ilyen a Blahán. :D Nem mindenki vidéki ám. A Blaha még nem Compton.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 11:22:06

@oszt jónapot: Ezzel egyetértek, de a témában eléggé erős kettős mércét érzek.
A Jobbikot ugye szélsőségesnek bélyegzik, de állítom, hogy több párt hasonlóan szélsőséges.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 11:23:06

@oszt jónapot: De sajnos több környék jó úton halad afelé. Vidéki falvakról ne is beszéljünk.

Bafana 2015.02.11. 11:23:39

@oszt jónapot: A kiírtás mikor történt? Egy pisztoly fényképéből vizionálsz ausviccra? Ejnye!
Korábban már írtam, hogy az említett csoportok kurvára nem a virtuális térben mozognak. Vagy nem olvasol újságot?

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:27:44

Egy biztos, ettől tutira nem a ballibsik lesznek népszerűbbek.

oszt jónapot 2015.02.11. 11:29:35

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: @Bafana: Ezt értem, de itt most konkrétan erről a kreténről van szó, aki kiirtaná az összeset.
Nyilván kell megoldás, de az ilyen faszik nem előre viszik a dolgot szerintem. Az meg külön vicces, hogy egy ilyen PR "statuáláshoz" nem találtak egy olyan cigányt, aki nem antiszemita. :)

oszt jónapot 2015.02.11. 11:33:26

@♔bаtyu♔: Azért azt remélem érzed, hogy a népszerűség még nem feltétlenül minőség. A Való Világ is elég népszerű. :)

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:33:36

@oszt jónapot: Ezen amúgy kár lovagolni, mert nincs olyan ember aki ne gondolta volna valamikor azt élete során, hogy kiirtaná a cigányokat. Azért az előítéletnek rendesen van alapja.

Egy ismerősöm pld. a megfelelő integráló eszköznek a helikoptergéppuskát tartja.

Most ettől még nem történt semmi, a dolog virtuális.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 11:38:37

@oszt jónapot: Az ilyen szerencsétlen helyett kellett volna találniuk egy olyan tagot, akinek van annyi esze, hogy nem tesz ilyen kijelentéseket. Ugyanígy nyernek. Lehet nincs ekkora felhajtás, de az is csak nekik kedvez.
A problémák felvetése és megoldási javaslata helyett lehet rettegni a pisztolyos képen.

oszt jónapot 2015.02.11. 11:38:48

@♔bаtyu♔: Ezzel nincs is gond (vagyis de, de ebbe nem menjünk bele). De ha valaki náci, akkor a faszért tagadja?

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:40:06

@oszt jónapot: Nem akarlak elkeseríteni, de a balliberálisok egyáltalán nem jelentettek minőséget sem a gazdaság, sem a demokrácia kezelése szempontjából. Konkrétan ilyen szar és antidemokratikus kormány még a Horn kormány sem volt, mint Gyurcsányéké.

Attól még nem válik valaki demokratává, hogy lépten-nyomon demokratázza magát.

oszt jónapot 2015.02.11. 11:40:16

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Akkor szerinted is az a megoldás, hogy ki kell irtani a cigányokat?

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:41:58

@oszt jónapot: Nem is érdemes, mert baromság lenne. Az aki gondolatban a cigánygyerekeket ki akarja irtani, még nem náci.

oszt jónapot 2015.02.11. 11:42:30

@♔bаtyu♔: Tudom, hogy neked alap, hogy aki nem fideszes, az gyurcsányista, de attól ez még nem így van. Szarok voltak, nagyon helyesen el is lettek zavarva a gecibe. Az mondjuk kevésbé jó hír, hogy lett helyettük egy minimum ugyanolyan szar, de előbb-utóbb ez is elmúlik.

Bafana 2015.02.11. 11:43:12

@oszt jónapot: Szegény Szögi tanár úrnak bár egy pisztolyos képet tartottak volna oda az arcához. Jó közel.

turista a saját országában 2015.02.11. 11:47:48

A mezőtúri seggfejet simán le lehetne tartóztatni terrorizmus megalapozott gyanújával. Mert ha ez nem az, akkor nem tudom, hogy mi. De ugye fideszeseknek és jobbikosoknak mindent szabad.... Bár a PM feljelentést tett, nyakam rá, hogy nem lesz belőle semmi. Már az ügyészség magyarázkodását sem értettem - mármint, hogy arra várnak, valaki feljelentést tegyen. Az ilyesmi ugyanis szerintem hivatalból üldözendő bűncselekmény. Amikor néhány éve arról az állítólag gyilkosságokra készülő egyetemistáról kiderült, hogy iskolatársai megöléséről fantáziált, a nyomozószervek érdekes módon nem voltak restek...

A 2008-2009-es cigánygyilkosságok is simán összefüggésbe hozhatóak a Jobbik rasszista-cigányellenes alaphangjával, amely akkor felért egy felbujtással. Csak ugye jobb a homokba dugni a fejünket, mint szembesülni a valósággal.

oszt jónapot 2015.02.11. 11:49:25

@Bafana: Meghalt egy ember, ami tényleg nagyon szomorú és felháborító. Ezért irtsuk ki a cigányokat.
Ha egy magyar ember megöl valakit, akkor irtsuk ki a magyarokat is, vagy elég ha a gyilkost megbüntetik?

oszt jónapot 2015.02.11. 11:50:11

@turista a saját országában: Az S. Ábel gyereket mintha valami hasonlóért eléggé megcibálták volna.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 11:51:02

@oszt jónapot: Nem, abszolut nem! Nem értek ezzel egyet. Nem gondolkodom ilyen megoldásokban. Szerintem a Jobbik programjában sem ez szerepel.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:52:44

@oszt jónapot: Az Orbán kormány egyáltalán nem olyan szar mint az előző. Persze, vannak hiányosságok, pld. mostanában szarakodnak a bevándorlókkal, a helyett, hogy pár száz fővel megnövelnék a határőrség létszámát, az útadó alapból egy baromság volt, de beindult a gazdaság, Orbán elég jól alkalmazkodik a megnehezült világpolitikai történésekhez és még egyszer sem verette el az ellenzékét, tehát nagyon is komolyan veszi, hogy demokrácia van.

Szerintem nem váltják le őket. A ballibsiknek becsengettek, a Jobbik inkább településszinten jó, bár én nagyon szeretném, ha Pintér helyett Vona lenne a belügyminiszter.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:54:34

@oszt jónapot: Semminek, belefér. Ilyen alapon akkor az a libsi együttes is náci és el kell őket ítélni, aki Torgyánék felakasztásáról énekelt. Sok minden belefér a demokráciába, bele is kell hogy férjen.

Ezért is jobb, hogy orbán kormány van, a ballibsik kevésbé voltak toleránsak, kivéve persze sajátmagukkal szemben.

turista a saját országában 2015.02.11. 11:55:58

@oszt jónapot: "Az mondjuk kevésbé jó hír, hogy lett helyettük egy minimum ugyanolyan szar,"

Egy ilyen 5 év után egész egyszerűen vicc ez a megfogalmazás.

Nagyságrendekkel jobban, és teljesen máshogy szar az orbáni-éra a korábbiaknál.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 11:56:31

@turista a saját országában: Na persze, azok a libsik akik annak idején Torgyán felakasztásáról énekeltek, azok ezek szerint sitten vannak, mert felakasztottak a valóságban is pár kisgazdát?

Le kellene nyugodni, nem nagy dolog ez.

Bobby Newmark 2015.02.11. 11:57:32

@_most_: Egyetemen volt két külföldi arc, legnagyobb spanok voltak, közös nyelvük a magyar volt, és _folyamatosan_ "köcsög sárga"/"surmó nigger"-ezték egymást. Vicces volt.

Volt egy másik vietnámi csávó is, de a két vietnámi rühellte egymást, az egyik északi volt, a másik déli. Az északi egyszer bebaszott (néhány sörtől), és azzal dicsekedett, hogy a nagyapja hány amcsit lőtt le.

Érdekes ilyesmiket látni...

turista a saját országában 2015.02.11. 11:59:00

@oszt jónapot: Pontosan, erről van szó! Részemről csak egy viszonyítási példa volt, de annak jó. Különbség, hogy abban nem volt politika, ebben meg ugye...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.11. 11:59:04

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

"Ugyanígy nyernek."

Nem biztos, ui. bár te Kötélnek csak ezt a pár meggondolatlan kijelentését ismered, az ottani lakosok mást is tudnak róla. Talán esetleg feltehetőleg ezekért szavaztak rá.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 12:00:01

@turista a saját országában:
Szerintem a terrorcselekmény erős, nála inkább a közösség tagja elleni erőszakra irányuló előkészület működhet, bár szerintem ezt nehéz lenne bizonyítani.
Az ügyészségi kizárólagos nyomozása nem ilyen bcs-ek esetén van.
A 2008-2009-es cigánygyilkosságok is simán összefüggésbe hozhatóak az akkori titkosszolgálatok működésével, folytatásként írhatnám az utolsó mondatodat.

oszt jónapot 2015.02.11. 12:01:30

@turista a saját országában: Próbáltam udvarias lenni, mert most szerintem nem az orbán kormány vs gyurcsány a téma.

oszt jónapot 2015.02.11. 12:03:25

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Pedig a hozzászólásodból eléggé ez jön le.

oszt jónapot 2015.02.11. 12:05:12

@♔bаtyu♔: Ebben egyetértünk. Én is a szólásszabadság híve vagyok, így legalább tudja az ember, hogy kivel áll szemben.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 12:05:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Na meg a bizonyára égető cigányproblémát nem sokan oldanák meg.

Egyébként ezek azzal nem számolnak, hogy egy politikus ereje nem feltétlenül a pártjában van. Az összes megválasztott jobbikos attól lett sikeres, hogy volt egy komoly gond, amit a többi elmismásolt, ő pedig felvállalta és a lakosság szépen mögé állt. A demokrácia így működik. Hiába veri magát földhöz a libsi, hogy ő mekkora demokrata, ha a lakosság cigányok kapcsán írt leveleit bebassza a kukába. Előbb utóbb már nem írnak naki, hanem ő kerül a kukába.

Iványiról jutott az eszembe, hogy amíg az ő fénykora volt, bíztak benne az emberek és amikor egy házban (VII. ker) elég meleg volt a cigányprobléma, azaz egy nagyobb cigánycsalád végigtörte az autókat, vegzálta a lakókat, rombolta a házat, a lakók Iványinak írtak egy levelet.

Iványi pedig visszaírt nekik, hogy mit képzelnek, még ki is oktatta őket, hogy nem toleránsak. Na azóta Iványi kuka és hiába akar visszakapaszkodni, nem tud.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 12:11:19

@oszt jónapot: Pont azt írtam, hogy hülyeség volt, de ahogy érzed.

oszt jónapot 2015.02.11. 12:16:36

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Akkor félreérthető volt. Eléggé az jött le, hogy jó a megoldás, csak ott baszták el, hogy egy olyan faszit állítottak ki, aki reklámozza.

Bafana 2015.02.11. 12:19:57

@oszt jónapot: Emlékszel, mikor szabadult a börtönből az, aki a keresztények kiírtásának szükségességéről beszélt? Én nem.
Ja, nem is volt ott?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.11. 12:21:33

@♔bаtyu♔:

"Iványi pedig visszaírt nekik, hogy mit képzelnek, még ki is oktatta őket, hogy nem toleránsak. Na azóta Iványi kuka és hiába akar visszakapaszkodni, nem tud."

Na igen, azért elnéztem volna, milyen pofával tolta volna a nagy toleranciáját, ha az ő kocsiját is összetörték volna.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 12:21:42

@oszt jónapot: Nem. Arra céloztam, hogy rossz döntés volt egy olyan fazont kiállítani, aki olyan pont olyan kijelentéseket tesz, amivel beskatulyázzák őket. Ettől még lehet, hogy ez az arc helyi szinten népszerű politikus, nem tudom. De nem szerencsés mert a Jobbikot mindig ezzel találják meg, annak ellenére, hogy a programjukban nem ilyen megoldások szerepelnek.

Bobby Newmark 2015.02.11. 12:26:19

@Bafana: Én csak azon röhögök jókat, hogy amikor véletlenül úgy tesznek rendet, hogy jól elzavarják a nácikat, akkor pont ezek a nácik hőbörögnek a legjobban, meg válnak hirtelen nagy libsikké, hogy nekik ehhez joguk van. Viccesen skizo dolog.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 12:29:21

@Bobby Newmark: Ez csak neked skizo, akinél nácik és libsik vannak. És aki szerint a demokrácia csak azoknak jár, akik a libsik.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 12:33:33

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Azzal együtt jobban megbíznak egy ilyen jobbikosban mint egy olyanba, aki azt írogatja a blogjában, hogy a cigányok felemelkedésének útja a növekvő méretű segély.

BiG74 Bodri 2015.02.11. 12:36:00

Öt év?
Nem, Kötél!

Kötél lehet egy heves, amúgy a lakhelyéért tenni akaró és képes ember. Lehet, hogy kéztávolságból érzékelni sok aljas, a napi életet ellehetetlenítő szemétséget, mely gyakorlatilag egy nációhoz kapcsolható, kissé elvakítja az embert és felszínre hozza az állatot.
Kötél láthatóan nem igazi politikus, mert akkor nem tett volna ilyen bejegyzéseket, csak halkan filozofálgatott volna, vagy vicceskedett volna a kamerák mögött a cigányok és zsidók kiirtásáról.
Nem ő speciel kitette, hogy mit érez, itt nála nincs zsákbamacska, dühös és elkeseredett ember csinál ilyet, elköteleződés nélkül.
persze lehet egy szadista állat is, csak hát akkor nem csak a face bejegyzései híresültek volna el.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 12:41:49

@♔bаtyu♔: Az ugyanúgy nincs a programjukban. Kötél nem egy profi politikus, gondolom ahonnan jön, ott nem csak képen láttak cigányokat.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 12:47:27

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Egyáltalán nem biztos, hogy profi politikus kell oda. Ott van pld. Gyöngyöspata, ahol a megválasztott pm. egészen biztos nem játszott sehol a politikában és mégis megszüntette a cigányterrort. Ha a lakosság valaki mögé áll és az illető nem él vissza ezzel, továbbá józan tervei is vannak, akkor sokkal sikeresebb lehet mint egy profi politikus. Az élet csinál belőle profi politikust.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 12:53:01

"Ipsos: "a Jobbiknak még soha nem volt ilyen sok támogatója"

Jó figyelmeztetés ez Orbánéknak, hogy lassú a tempó.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 12:55:29

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ahová nyaralni jártam, borsod megye, rengeteg cigány volt. A faluban viszont minden srác bringalánccal ment diszkóban és hatalmas volt a fegyelem. Úgy tudtak rendet tartani, hogy egyszerűen terrorizálták a cigányokat. Abban a pillanatban, ahogy ellazultak, a cigányok rájuk másztak. Nem is kellett annyi rendőr mint manapság.

oszt jónapot 2015.02.11. 12:55:35

@Bafana: Nagyon helyes, hogy nem volt. Ezt a faszit se kell lecsukni.

oszt jónapot 2015.02.11. 12:57:09

@Bobby Newmark: Mindenki csak akkor rendpárti, ha az ő kezében van a gumibot.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 12:57:45

(diszkóba, mert jön a nyelvtannáci)

oszt jónapot 2015.02.11. 12:59:51

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ezzel csak az a baj, hogy én még nagyon kevés jobbikossal találkoztam, aki máshogy gondolkodik. Úgyhogy vagy nem a megfelelő pártban vannak, vagy a párt a hivatalos programjában hazudik.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 13:01:14

@oszt jónapot: Tudod hány ballibsit ismerek, aki verbálisan az összes cigányt kiirtaná? Ezen egyszerűen nem is érdemes, lovagolni.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 13:03:18

"A 30 alattiaknál már a Jobbik vezet"

Nem is olyan ostobák ezek, ugyanis a valódi gondok őket fogják érinteni.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 13:08:40

@♔bаtyu♔: Egyetértek. Szerintem az ideális az lenne, ha helyi szinten nem kapna ekkora szerepet a pártkötődés.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 13:12:20

@♔bаtyu♔: Elhiszem, hogy ez működik, de nem ideális. Inkább a törvényes megoldásokban hiszek, az elkövetőt az első alkalommal elítélem súlyosan, segélyt megvonom. Talán híre megy, hogy viselkedni kell.

BiG74 Bodri 2015.02.11. 13:12:46

@oszt jónapot:

Nekem a munkatársam akinek a helyi jobbikos szervezetben talán a 02 -es sorszámú a tagkönyve. Érdekes ember, olvasott, és bár nem mintapolgár, de kulturáltabban képes összefoglalni a zsidó és cigánykérdést, mint mondjuk az éppen radikalizálódó főnöke. Lehet vele beszélgetni, vitatkozni, meglepően intelligens és emberi.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.11. 13:13:38

@oszt jónapot: Ez általánosítás. Rengeteg cigányozást hallottam magukat demokratáknak vallóktól is. Másrészt a Jobbik támogatottsága eléggé nagy a sarkos kijelentésekhez.

oszt jónapot 2015.02.11. 13:15:31

@BiG74: Nyilván nem mind gyökér, a Balczó is egy tök értelmes faszi.

oszt jónapot 2015.02.11. 13:17:08

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Szerencsére az emberünk nem általánosít. :)

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 13:35:42

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ott nyilván az volt a gond, hogy nem volt törvényes megoldás, hiszen hat falura jutott egy rendőr. Viszont nem volt libsi sem, a polgárok ezért maguk megoldották. Meg tudták oldani.

Nekem amúgy az a véleményem, hogy mindenkit a saját fegyverével. A polgárnak ez a pénzbüntetés, bizonyos IQ alatt pedig a bot. Sok értelmetlen, sőt sorsrontó bírósági tárgyalást meg lehet oldani egy idejében elhelyezett veréssel. Mennyivel jobb a bimbózó cigánybűnözőnek, ha 20 éves korára már vastag priusza van, elmehet az életével a MÉH-be? A libsik szerintem valójában kibasztak a cigányokkal, mert most mindenki a bíróságra megy. Persze a bíró engedékeny, de a tizedik tyúk után már leülteti a tolvajt. Mit lát addig a cigány? Mindenki udvarias, még vízzel is megkínálják, ejnye-bejnye és el is engedik. Alacsony IQ-jával azt látja, hogy szabad a vásár, a gádzsók elvesztették a józan eszüket. Régebben a második tyúk után rájött, hogy érdemes inkább valami melót keresni és így tiszta maradt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.11. 14:00:55

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

"az elkövetőt az első alkalommal elítélem súlyosan, segélyt megvonom"

Sajnos tudtommal nincs olyan büntetés, hogy segély megvonása.

@♔bаtyu♔:

Eddig nem is gondoltam így bele, de igazad van: ilyen esetekben a verés a sokkal hatékonyabb - és paradox módon sokkal humánusabb! - megoldás.

♔bаtyu♔ 2015.02.11. 14:06:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha a cigány elmegy dolgozni akkor segély sem kell.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.11. 14:54:44

@♔bаtyu♔:

Manapság sajnos nem biztos, hogy talál munkát, még ha valami csoda folytán akarna is dolgozni.

2015.02.11. 22:48:32

@Roan: Összekevertem egy másik cikkel. De ez a lényegen nem változtat, egy vagyont költenek rá, csakmert valakiknek szúrja a szemét, egy egyébként nyilvánvalóan nem rasszista indíttatásból felhúzott épületegyüttes formavilága. Ez szvsz már az elmebetegség határát súrolja.
süti beállítások módosítása